Customer Care (chat & mail) EN/CZ se zájmem o IT
Customer Care tým je u nás prvním bodem kontaktu pro zákazníky, stávající i potenciální, kteří potřebují radu nebo pomoc s naším produktem/službou. Jsme jim k dispozici 24/7/365, protože věříme kvalitním službám a tomu, že nejlepším investorem je spokojený zákazník. Tvým očekávaným výstupem bude spokojený zákazník, ne odbavený ticket nebo chat.
Jestli to cítíš stejně a navíc chceš růst v technologickém odvětví, přidej se k nám do party a pomoz nám dál budovat pověst technologického inovátora v oboru.
Jaké předpoklady potřebuješ?
- Máš prozákaznické myšlení, řešení problémů zákazníků vnímáš jako svoji misi.
- Máš výbornou psanou angličtinu, min. na úrovni C1 (certifikát nepotřebujeme, perfektní znalost ano) a dorozumíš se i česky.
- Baví tě svět technologií a umíš se v něm orientovat. Nepotřebujeme IT background, ale zájem o IT je potřeba, aby tě práce u nás bavila. - Naučíš se tady věci jako co je to server, switch, router, IP adresa, jak funguje routing, jaký je rozdíl mezi SSD SATA a NVMe atd.
- Zvládneš různé směny v týdnu i o víkendu (kombinace denní 8:00 - 16:00, odpolední 16:00 - 0:00 a příležitostně noční 0:00 - 8:00). Aby všichni členové týmu byli spokojeni, směny vždy plánujeme dle dohody a s měsíčním předstihem. S home office ve večerních/nočních hodinách a o víkendech se samozřejmě počítá.
Celý popis na https://www.cdn77.jobs/nabidka/472688-customer-care-chat-and-mail-en-cz-se-zajmem-o-it