IT Specialista - L1 (Service Desk a Monitoring) (m/ž) - O2 IT Services
Jste komunikativní, technicky zdatní a máte chuť pomáhat lidem? Přidejte se k našemu týmu na pozici IT Specialista - L1 (Service Desk a Monitoring)! Stanete se klíčovou součástí naší podpory, kde budete řešit technické dotazy a problémy našich zákazníků.
Budete součástí přátelského týmu 10 operátorů ve stabilní firmě pracující ve směnném provozu v moderních kancelářích, který probíhá nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud budete mít zájem o další růst, tak se můžete v naší společnosti posunout na vyšší technické pozice.
Chcete být součástí dynamického a rostoucího týmu, kde se budete neustále učit nové věci? Připojte se k nám a společně pomáhejme ostatním využívat technologie naplno!
Vaše budoucí práce:
První linie IT podpory: Budete první kontakt pro naše zákazníky, kteří potřebují technickou pomoc.
Řešení IT problémů: Konzultace, analyzování a řešení problémů na dálku, od základních až po pokročilé.
Správa znalostní DB: Udržování aktuálních informací a znalostí o provozovaných IT technologií
Komunikace s týmem: Spolupráce s dalšími kolegy z IT na složitějších úkolech.
Reporting: Příprava různých druhů reportů.
Co u Vás hledáme:
Základní znalosti IT: Nemusíte být expert, stačchuť se učit. Výhodou pro Vás bude základní znalost v oblasti IT infrastruktury a ITIL.
Schopnost komunikace: Musíte umět jasně a srozumitelně komunikovat se zákazníky, kteří nemusí být technicky zdatní.
Ochotu pomáhat.