Nástup co nejdříve
Asistentka a specialista komunikace s hosty v jednom
O naší firmě:
Jsme dynamicky rostoucí společnost, která spravuje desítky bytů na platformě Airbnb. Naším cílem je poskytovat našim hostům výjimečný zážitek z pobytu a zajistit, aby jejich čas v Praze byl nezapomenutelný. V současné době hledáme nového kolegu, který nám pomůže udržovat vysokou úroveň služeb a bude se aktivně podílet na provozu našich nemovitostí.
Místo výkonu práce: Václavské náměstí, Praha 1
Náplň práce:
Komunikace s hosty prostřednictvím zpráv, telefonátů a e-mailů před jejich příjezdem, během pobytu a po odjezdu
Řešení dotazů, problémů a požadavků hostů rychle a efektivně
Koordinace příjezdů a odjezdů hostů
Spolupráce s úklidovým týmem a tvorba harmonogramu úklidů
Aktualizace a správa profilů na platformách Airbnb a dalších rezervačních portálech
Zajištění efektivního chodu kanceláře
Administrativní podpora společnosti
Koordinace denních operací a správa kancelářských zásob
Poskytování podpory vedení společnosti
Požadavky:
Komunikační schopnosti v anglickém jazyce (ruský jazyk velkou výhodou, další jazyky výhodou)
Pokročilá znalost Excelu
Schopnost efektivně řešit problémy a pracovat pod tlakem
Flexibilita a ochota komunikovat o víkendech nebo ve večerních hodinách dle směny
Zkušenosti s Airbnb nebo v oblasti cestovního ruchu výhodou
Znalost práce s počítačem
Příjemné a profesionální vystupování
Organizační schopnosti, komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy
Minimálně středoškolské vzdělání