Nástup co nejdříve
Administrativní podpora týmu (i part-time)
Pro náš tým právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který/á by se ujal/a administrativní podpory obchodního týmu. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráci jak na plný úvazek, tak na zkrácený (20 hod. / týdně).
Hledáme novou kolegyni, či kolegu, který by ulehčil obchodníkům od rutinní administrativní práce a asistoval týmu například při přípravě a kompletaci podkladů pro jednání. Poptávek na naše služby máme (nejen) poslední dobou celou řadu, a tak oceníme, když nám pomůžete s nezbytnou administrativou a stanete se naší podporou prodeje.
Vaše role bude zejména o:
- Asistenci při správě finanční agendy. Pod tím si představte například přípravu kalkulací pro naše konzultanty, nebo komunikaci s finančními institucemi za účelem získání podkladů pro řešení, které pro klienty zajišťujeme.
-Administrativní podpoře týmu zkušených kolegů a kolegyň, vyhledávání dat a informací, přípravě prezentací a asistenci při rozmanitých větších i menších projektech (eventy, interní vzdělávání, marketing), které v rámci firmy realizujeme
- Podílet se budete také na zaučování nových kolegů, které budete podporovat v tom, aby si rychle osvojili fungování interních systémů a procesů
- Neobchodní komunikaci s klienty (e-mailem občas i telefonicky). Například: Klienta, který si u nás vyřizuje hypoteční úvěr budete informovat, jaké doklady a dokumenty je nám potřeba dodat, aby se vyřizování žádosti zdárně postupovalo vpřed
- Zajištění hladkého chodu a organizace běžného provozu kanceláře
- Aktualizaci a vkládání dat do našich interních systémů