Máš zájem o nějakou nabídku?Stáhni si mobilní aplikaci

Detail nabídky - DLOUHODOBÁ BRIGÁDA 12169

Nabídka již není aktivní. Pro projevení zájmu o podobnou nabídku, je třeba si stáhnout mobilní aplikaci.
qr-code-mobile-app
Stáhni si mobilní aplikaci
PŘEDCHOZÍ
photo
Oldřich Turner
DLOUHODOBÁ BRIGÁDA
Nástup co nejdříve

Administrativní podpora týmu (i part-time) Pro náš tým právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který/á by se ujal/a administrativní podpory obchodního týmu. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráci jak na plný úvazek, tak na zkrácený (20 hod. / týdně). Hledáme novou kolegyni, či kolegu, který by ulehčil obchodníkům od rutinní administrativní práce a asistoval týmu například při přípravě a kompletaci podkladů pro jednání. Poptávek na naše služby máme (nejen) poslední dobou celou řadu, a tak oceníme, když nám pomůžete s nezbytnou administrativou a stanete se naší podporou prodeje. 
Vaše role bude zejména o:
 - Asistenci při správě finanční agendy. Pod tím si představte například přípravu kalkulací pro naše konzultanty, nebo komunikaci s finančními institucemi za účelem získání podkladů pro řešení, které pro klienty zajišťujeme. -Administrativní podpoře týmu zkušených kolegů a kolegyň, vyhledávání dat a informací, přípravě prezentací a asistenci při rozmanitých větších i menších projektech (eventy, interní vzdělávání, marketing), které v rámci firmy realizujeme - Podílet se budete také na zaučování nových kolegů, které budete podporovat v tom, aby si rychle osvojili fungování interních systémů a procesů - Neobchodní komunikaci s klienty (e-mailem občas i telefonicky). Například: Klienta, který si u nás vyřizuje hypoteční úvěr budete informovat, jaké doklady a dokumenty je nám potřeba dodat, aby se vyřizování žádosti zdárně postupovalo vpřed - Zajištění hladkého chodu a organizace běžného provozu kanceláře - Aktualizaci a vkládání dat do našich interních systémů

Nabízíme
• Pestrou práci, která vám rozšíří obzory ve finančním světě. Pokud budete chtít, tak se od našeho týmu můžete naučit mnohé, což se vám bude hodit nejen při správě svých osobních financí • Možnost spolupráce jak na plný, tak zkrácený úvazek (dle preference) a odměnu ve výši 35 000 Kč (při plném úvazku) • Zázemí prosperující a úspěšné značky, která na trhu působí již 25 let • Firemní kulturu založenou na hodnotách: poctivost, pracovitost, přátelství a svoboda. I když to může znít jako klišé, tak tyto hodnoty bereme skutečně za vlastní. A na atmosféře u nás je to znát • Kancelář máme v pražském Karlíně, což je živá a trendy lokalita. V okolí je spousta skvělých restaurací a mimo jiné máme krásnou terasu, kde s oblibou pořádáme různé týmové akce
Požadavky
Máte maturitu nebo vyšší stupeň vzdělání
Pečlivost a spolehlivost je vám vlastní
Máte dobrou úroveň běžné uživatelské IT gramotnosti (zejména MS Excel, Powerpoint)
Výhodou je praxe v oblasti administrativy případně v roli Sales Support
Taktéž výhodou je alespoň základní přehled v oblasti správy osobních financí. Pokud jste se zatím s finančnictvím nepotkali, tak buďte bez obav – rádi vás zaškolíme
Angličtina
SŠ vzdělání
Praha 1, Czechia
170 - 220 Kč/hod.
29
zájemců se přihlásilo
Nabídka již není aktivní.
Máš zájem o podobnou nabídku?Stáhni si mobilní aplikaci
qr-code-mobile-app
Sdílet přes
DALŠÍ
PŘEDCHOZÍ