Nástup co nejdříve
Baví tě komunikace s lidmi a běžná konverzace v angličtině tě nezaskočí?
Pak přesně pro tebe máme pozici Recepční / Front Office Assistant na plný úvazek.
Co tě na pozici čeká:
Budeš se starat o příchozí návštěvy, vyřídíš telefonáty a emaily.
Zajistíš zásoby občerstvení pro zaměstnance v kanceláři.
Nevadí ti pomoct kolegům a skočit na pochůzku k notáři, na poštu či jiný úřad.
Zvládneš zajistit letenky a ubytování pro kolegy a top management.
Objednáš kurýra, kancelářské potřeby, vstupní karty pro „nováčky“, vyřídíš firemní poštu a dohlédneš na úklid v kanceláři a v zasedacích místnostech.
Běžná administrativa tě nezaskočí, takže se skenováním, tiskem a ukládáním různých dokumentů si poradíš raz dva.
Co od tebe čekáme:
Máš reprezentativní vystupování.
Nebojíš se komunikovat česky ani anglicky (osobně i po telefonu).
Znáš uživatelsky balíček MS Office.
Umíš si určit priority, jsi flexibilní a spolehlivost.
Předchozí praxe je výhodou, buď administrativní, nebo přímo na recepci.
Zaujalo tě to? Neváhej se nám ozvat.